Raidījuma Pievienotā vērtība centrā strauji augoša uzņēmuma dibinātāja pieredzes stāsts par to, kā ir konkurēt augstas konkurences tirgū jeb tā dēvētajā sarkanajā okeānā, par to, kā pārvarēt augšanas grūtības un piesaistīt investoru interesi. 

Veiksmīgs „Baltijas sendvičs sarkanajā okeānā” – apmēram tā tēlaini tiek raksturots uzņēmums „Salesforge”, kurš 12 mēnešu laikā teju no nulles ir izaudzis līdz biznesam ar trīs miljonu eiro ikgadējiem regulāriem ieņēmumiem. Saruna ar uzņēmuma līdzdibinātāju Frenku Sondoru, kurš skaidro, ka „Salesforge” ir vairāki mākslīgā intelekta rīki jeb aģenti, kuri palīdz uzņēmuma pārdošanas komandām gan atrast potenciālo klientus gan tos automātiski uzrunāt.