Raidījumā Pievienotā vērtība par kādu pārsteigumu pircēju paradumos un par to, kā darba vietās risināt covid sertifikātu jautājumus. Biržas sadaļā plašāk par kādu lielu mediju uzņēmumu, kura akcijas jau krietnu laiku tirgo Baltijas biržā.

Tehnoloģiskās lietas - piemēram, kase, kur paši sevi apkalpojam, vai skaneri, ar kuru paši saskanējam sava iepirkuma groza saturu, pieņemam labprātāk nekā iepriekš, arī attālināti iepērkamies vairāk - šie “Maxima” mazumtirdzniecības kompasa secinājumi nevienu nepārsteidz. Bet pārstiedz ir divas tendences patērētāju uzvedībā. Pirmkārt, būtiski mazāk cilvēku saka, ka viņi cenšas izvēlēties Latvinjas preci, pievērš uzmanību tam, kur prece ražota. Retāk nekā pirms pieciem gadiem arī  izmēģinām jaunumus un arī mazāk cilvēku izvēlas bioloģisko un ekoloģiskos produktus. Tā, iepazīstinot ar pētījuma datiem, norāda SKDS vadītājs Arnis Kaktiņš.

Arī lielveikalu tīklā "Maxima" šī tendence manīta, atzīst Jeļēna Popjonoka, uzņēmuma biznesa analītikas nodaļas vadītāja. Bet kritums nav pilnīgi visām ekoloģiskās pārtikas kategorijām. Piemēram, ekoloģiskās garšvielas un dārzeņi kļūst arvien vairāk pieprasīti.

Kā skaidrot šādas izmaiņas, pagaidām atbildes nav.