Raidījumā Pievienotā vērtība par biznesa sākšanu, savas vietas un nišas atrašanu un arī par to, cik dažādi var būt mērķi dažādiem uzņēmējiem.
Āgenskalna tirgū vienkopus bija pulcējušies ražotāji, kuru specializācija ir tieši produkti no augu valsts. Taču mēs vairāk interesējamies par uzņēmējdarbību kopumā – ko, kam, kāpēc ražo, kā vedās un kurp plānots doties nākotnē.
Stāsta Marita Āboltiņa, kosmētikas zīmola „Marusha” attīstītāja, uzņēmēji Emīls un Mareks, kuri ražo kombuču, ziedūdēnu ražotāja Vita Ozerinska, čili piparu audzētāja Loreta Birzule, sēņu audzētājas Ance Eikena no uzņēmuma „Nora Spora”, uzņēmuma „Ummly”, kas ražo topinambūru sīrupu un arī konfektes bez cukura, vadītāja Inese Balode un uzņēmuma „Nata” vadītājs Ivars Rutkovskis.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X