Raidījumā Pievienotā vērtība stāstām par „dropšipingu”, vai tiešo piegādi, kā to dēvē latviski, un par kādu visai veiksmīgu Lietuvas uzņēmumu – Šauļu banku.
Pietiek pavisam īsi ieskatīties jaunajiem uzņēmējiem domātajos padomos jebkur internetā, lai agri vai vēlu tev sāktu piedāvāt pastāstīt visu par „dropšipingu”, kas bieži vien tiek pasniegts kā vieglumviegls veids, kā ikviens var savu interneta biznesu uztaisīt.
Vispirms – par velti siers ir tikai peļu slazdā un peļņa bez riska un darba ir tikai krāšņās reklāmās, ne reālajā dzīvē. Tas attiecas arī uz tiešo piegādi. Otrkārt, kas tad īsti ir dropšipings? To jautājam „Elko grupai” – vienam no lielākajiem Latvijas IT produktu vairumtirgotājiem, kas tikko izziņojuši, ka arī viņi piedāvā "dropšipinga" pakalpojumus. Stāsta „Elko grupas” tirdzniecības direktors Oļegs Terļeckis.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X