"Tajos gados tikt radio, tas nozīmēja, ka tu esi kaut kā vērts. Vai nu tu mācēji dziedāt, vai spēlēt kādu mūzikas instrumentu, jo te tolaik bija tāds mūzikas centrs, kur ierakstīja daudz jaunos izpildītājus," tā, atceroties laiku, kad viņš kā jauns pianists ienāca Radio, stāsta Raimonds Pauls.

Šajā raidījumā ieskats maestro gaitās Latvijas Televīzijas un Radio estrādes orķestrī, un arī Žoržs Siksna atminās laiku, kad viņš šajā orķestrī tika pieņemts kā pirmais štata dziedātājs.

"Ar interesi izlasīju A. Klotiņa rakstu «Divas sarunas par  mūziku.», kas bija publicēts „Rīgas Balsī” 3. augusta numurā.

Autors, starp citu, ierosina Rīgas estrādes orķestri pārveidot par Radio estrādes orķestri, lai tam tik daudz laika nebūtu jāpavada nogurdinošos koncertceļojumos, lai darbs orķestrī kļūtu regulārāks, kas dotu iespēju celt ansambļa vadītāju un dalībnieku meistarību, uzlabot atskaņojuma stilu un kvalitāti. Tas viss ir pareizi, taču autors, manuprāt, nav ņēmis vērā pārējos apstākļus, proti to, ka Rīgas estrādes orķestris pagaidām ir vienīgais profesionālais estrādes kolektīvs republikā, kas lielu daļu savu izbraukuma
koncertu sniedz mūsu republikas lauku rajonos. Bet kas notiktu, ja Rīgas estrādes orķestri pārveidotu par radio estrādes orķestri? Tad no šiem izbraukumiem tam būtu jāatsakās, bet Rīgā taču samērā bieži viesojas citu republiku labākie estrādes orķestri.

Estrādes mūzikas izpildījumam republikā jākļūst mākslinieciski augstvērtīgākam, tādēļ ierosinu nodibināt pavisam jaunu estrādes kolektīvu-Radio estrādes orķestri, kas varētu sniegt  estrādes  mūzikas laba izpildījuma paraugu arī daudzajiem pašdarbības estrādes ansambļiem."

Tāda Siguldas rajona starpkolhozu celtniecības organizācijas būvstrādnieka Bērziņa vēstule tika publicēta laikraksta „Rīgas Balss” 1960. gada vienā no augusta numuriem. Jāteic gan, ka tolaik Radio jau darbojās estrādes sekstets, kurā jau pāris gadus agrāk bija apvienojušies konservatorijas studenti. Viens no viņiem bija 12. janvāra jubilārs, komponists un pianists Raimonds Pauls.

Par maestro ir sarakstītas grāmatas, uzņemtas filmas. Kolēģi – eksperti  vieglās mūzikas laukā Daiga Mazvērsīte un Ansis Pavasaris – jau savos raidījumos ir runājuši gan par Raimonda Paula dzīvi un daiļradi, gan Radio bigbendu, tā kā nepretendēju uz pamatīgu maestro dzīvesstāsta un radio orķestra analīzi, bet saistībā ar Raimonda Paula dzimšanas dienu un Radio simtgadi, ielūkosimies komponista gaitās, kā to tolaik sauca – Latvijas PSR televīzijas un radio estrādes un vieglās mūzikas orķestrī. Arī dziedātājs Žoržs Siksna atminēsies laiku, kad viņš šajā orķestrī tika pieņemts kā pirmais štata dziedātājs.