Raidījuma skanēšanas laikā aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Aprīlī pasniegtas radošās izcilības festivāla "ADwards 2025" balvas. Žūrija kopumā vērtēja darbus desmit kategorijās, un par pašu labāko reklāmas kampaņu tika atzīta Latvijas Sabiedriskā medija labdarības akcijas "Dod pieci" veidotā kampaņa "Slimība izārda, cerība dziedē", iegūstot "ADwards" galveno balvu jeb "Grand Prix".

Šīs kampaņas centrā bija 3×2 metrus liels tamborējums, ko radīja Dundagas kultūras pils lietišķās mākslas kolektīvs. Latvijas Sabiedrisko mediju 11. labdarības maratons "Dod pieci" noslēdzās ar rekordlielu ziedojumu 1 000 743 eiro apmērā, lai palīdzētu cilvēkiem ar kritiskām un akūtām veselības problēmām, kuriem nepieciešama tūlītēja palīdzība, bet valsts ārstēšanās izmaksas nesedz.

Kā radīt tādu kampaņu, lai tā uzrunātu cilvēkus un mudinātu viņus rīkoties? Starpbrīdī runājam ar Daci Izabellu Grundšteinu, kampaņas māksliniecisko direktori, un Lauru Lapiņu, kampaņas radošo direktori.