Čerkstošs radio aparāts, traucētas iespējas kādam piezvanīt, tad pēkšņi klausules otrā galā runātāju var slikti dzirdēt vai arī saruna pavisam pārtrūkst – ne viens vien būs saskāries ar to, ka rodas sakaru traucējumi. Ņemot vērā, cik plaši ir radio sakari, arī traucējumu klāsts ir visai plašs. Sava lomā tajā ir arī sliktas kvalitātes iekārtām, kuru dēļ speciālistiem nākas lauzīt galvas un atgādināt cilvēkiem, ka jāiegādājas labas kvalitātes prece. Par radio sakaru traucējumiem, radioiekārtu atbilstību un aicinājumu cilvēkiem apdomāt, kas tiek likts iepirkumu grozā, saruna raidījumā Zināmais nezināmajā. Skaidro VAS “Elektroniskie sakari” Radiofrekvenču uzraudzības departamenta Atbilstības novērtēšanas nodaļas vadītājs Māris Čamans un viņa kolēģis - Radiofrekvenču monitoringa un kontroles nodaļas vadītājs Lauris Labanovskis.

Aizvien straujākiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, un bieži vien gadās, ka dāvanu grozos nonāk arī kādas iekārtas - viedtālruņi, viedpulksteņi un pat televizori. Iekārtas darbinām mājās, darbā, skolā, un cilvēks ar telefonu un bezvadu austiņām pats ir teju kļuvis par staigājošu iekārtu. Bet, ja iekārtu daudz un kāds nezināšanas pēc vai tīšām, izpakojot ierīci vai uzstādot to, kaut ko izdarījis nepareizi, tad ierīce var sākt niķoties un pat radīt traucējumus citiem. Lai būtu pārliecināti, ka iegādātās preces ir drošas un ka sakari vienmēr būs labi, skaidrojam, kā par to pārliecināties un cik plaša kopumā ir radiosakaru pasaule.

VAS "Elektroniskie sakari" gada izskaņā īsteno kampaņu ''Lūdzu, netraucē!'', lai vērstu sabiedrības uzmanību uz nepieciešamību pārliecināties par radioiekārtu atbilstību pirms to iegādes, lai neradītu traucējumus.