Ja elektroauto tirgus jau šobrīd pasaulē sevi sāk pieteikt kā teju panāceja augošajām naftas cenām, tad aviācijā aizvien tiek izmantota uz naftas bāzes radīta aviācijas degviela. Vai kādreiz lidosim, neradot CO2, un kā darbosies šīs lidmašīnas?
Raidījumā Zināmais nezināmajā šo tēmu iztirzā Rīgas Tehniskās Universitātes Aeronautikas institūta direktors Ilmārs Blumbergs un lidmašīnas kapteinis Artis Riekstiņš.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (3)
---Pēc amerikāņu ziņām autonomie auto un zemu lidojoši lidaparāti būs tad, kad tam radioviļņu laukam, kurā mēs visu mūžu dzīvojam, būs pietiekams datu pārraides ātrums. Lidaparātus noklusinās, jo tas ir izdevies ar militārajiem helikopteriem.
---Uz pandēmijas sākumu drošības līmenis starptautiskajos lidojumos bija viens negadījums uz 3 miljoniem reisu. Tas ir tas, kas jāsasniedz šīm ūdeņraža lidmašīnām, kas izskatīsies pēc liela lidojoša spārna.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X