Mēģināt aprakstīt šī ģitārista uzstāšanos vienkāršos terminos būtu tas pats kā izstāstīt Einšteina relativitātes teoriju 10 vārdos, - tā mūzikas kritiķi reiz raksturoja amerikāņu mākslinieka Stenlija Džordana spēli. Rādās, ka viņiem būs bijusi taisnība…

Stenlijs Džordans ir ne tikai vīrs, kurš daudz devis jauna novatorisku ģitāras spēles tehnikas paņēmienu izstrādāšanā, bet arī ir viens no izcilākajiem 20. gadsimta beigu posma ģitāristiem. Pēc Monreālas džeza festivāla, kurā uzstājās Džordans ar savu trio, pazīstamais džeza publicists Leonards Fezers rakstīja: – Ģēnijs ir vārds, ar kuru šodien muzikālajās aprindās svaidās pa labi un pa kreisi, bet, ja nu kāds tiešām to ir pelnījis, tad tas ir Stenlijs Džordans. Džordana spēles noslēpums slēpjas tā saucamajā „touch” jeb „tapping” tehnikā, kad ģitāras grifs un stīgas tiek izmantotas līdzīgi klavieru taustiņiem, turklāt šādi spēlējot ar abām rokām.