Aizvadītajā gadā strauji pieaudzis Patērētāju tiesību aizsardzības centrā saņemto patērētāju sūdzību skaits. Par neapmierinošu preču kvalitāti, nopirktās preces nepiegādāšanu un citām likstām pircēji sūdzējušies teju uz pusi biežāk nekā 2016. gadā. Attiecīgi pieaudzis arī patērētāju strīdu risināšanas komisijās izskatīto sūdzību skaits.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X