Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Valdība ir lēmusi par obligātu izglītības darbinieku vakcināciju, tomēr ne visi skolotāji un skolu darbinieki ir to veikuši vai arī vēlas to darīt. Lēmums par prasību, ka visiem pedagogiem jābūt Covid sertifikātam vēl jāpieņem Saeimai. Savukārt Izglītības un zinātnes ministrija sagatavojusi epidemioloģiskās drošības protokolu izglītības iestādēm, plānojot ļaut skolām darboties klātienē neatkarīgi no Covid-19 kumulatīvā rādītāja valstī. Kā sāksim jauno mācību gadu un kas sagaidāms, ja pieņems lēmumu par obligāto vakcināciju pedagogiem, Krustpunktā diskutē izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece, Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas priekšsēdētājs Arvils Ašeradens un Liepājas Raiņa 6.vidusskolas direktors Kārlis Strautiņš. Sazināmies ar Latvijas izglītības un zinātnes arodbiedrības vadītāju Ingu Vanagu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (4)
Kurš ministrs, darba devējs, mediķis uzņemsies materiāli un morāli garantēt, ka vakcīnā esošais s-proteīns un lipīdu veidošanās orgānos nekaitēs organismam ilgtermiņā, vismaz 80 gadu periodā? Par šo jautājumu arī zinātne runā, tas nav emocijās balstīts fakts, un tas, ka joprojām vakcīna ir eksperiments un visas 3 klīniskās pārbaudes stadijas nav izgājusi neviena no tirgū pieejamām vakcīnām arī ir tikai fakts bez emocijām.
Materiāls atbalsts nevakcinētiem pedagogiem, ir labs pamats pieprasīt samaksu palielinājumu pedagogiem, izmantojot situāciju, tas ir tikai gudri no vadītāja puses, taču loterijas šajā situācijā ir amorālākais ko var izdomāt! Kurš runā par to, ka vakcinācija ir brīvprātīga? Situācijā kur uz mediķiem un vadītājiem ir spiediens, kas skar pieejamo finansējumu un organizācijas vai ārsta prakses pastāvēšanu ka tādu? Manipulēšana un mobings.
Bet mēs šobrīd runājam par tiesībām izvēlēties, ko es atļauju darīt ar savu ķermeni - jūs teiksiet, ka ar savu lēmumu apdraudu sabiedrību? Tad jau nolūkā palielināt demogrāfijas rādītājus ir pilnīgi pieņemama nepilngadīgo izvarošanas legalizēšana sabiedrības intereāu labā un pirmajiem izvarotajiem varētu piešķirt naudas balvas ppar brīvprātīgu piekrišanu-jā šie jautājumi abi ir pilnīgi identiski-AMORĀLI, bet to ir gatavi legalizēt mūsu cienījamie ministri un parlaments.
Ja problēma ir medicības pakalpojumu nodrošināšanā, tad jārisina ir pavisam cits jautājums-iepriekšejo ministru nepadarītie mājas darbi , nevis jāeksperimentē un jābiedē sabiedrība. Darbu klātienē var atsākt un jāizbeidz baidīties vienam no otra. Vīruss ir daba un cilvēks tam pielāgojas, nevis maina vai kontrolē dabu.
Mani bērni attālināto mācību procesu novērtēja un ir sameklējuši tālmācības skolas sev paši, novērtējot šo procesu, kā sev tīkamu. Viņiem nav psiholoģiskas, motivācijas vai pašdisciplinēšanās problēmas, jo ne brīdi neesmu liegusi socializēties bez dezinfekcijas, maskerādes un citām piesardzības lietām. Attālināti var mācīties ļoti labi, par daudz efektīvāk.
Efektīvākie pedagoogi būs gatavi pārkvalificēties un valdības izdomātais spiediens tikai sabojās labas iestrādnes, attiecības un pavērs iespēju jaunām formām. Mīļie dzīve neapstājas, beidziet dramatizēt! Ja cilvēka pārliecība ir vakcinēties un viņš tic, ka tas viņu sargā un palīdz, forši, tad tā arī ir. Atstājiet cilvēkam brīvu, bez blakus spiediena un manipulēšanas izvēli par savu ķermeni.
Veselība nav vakcīnā, veselība ir cilvēka dzīvesveidā, cilvēka ieksējos resursos un viņa dziļākajā būtībā.
Apsveicami ir zinātnes sasniegumi, bet eksperimentam ar cilvēkiem, vēl jo vairāk uz bērniem- tas ir amorāli!
Arī lasītājs, klausītājs uztvers tikai to, kas ir viņā pašā-nosodījummu, satraukumu, pretetību, nepatiku, bailes, dusmas, pieņemšanu, atbalstu, mīlestību, pieņēmumus, kas ir viņā pašā un nav saistīti ar runātāju va rakstītāju.
Lai forša diena, tev, klausīāj, un lai izdodas izprast to unikālo resursu, kas ir mūsos ikkatrā, mūsu ķermenis ir gudrāks par jebkuru krutāko zinātnisku pētniecības laboratoriju, ja vien mēs daļiņu no šī visa brīnuma spējam uztvert un izmantot! Mēs esam kas daudz vairāk par ķermeni, taču ķermenis ir mans svētākais templis un man ir svarīgi kā es un mani bērni pret savu ķermeni izturas, cieņā, mīlestībā, ieklausoties sadarbojoties, esot apzinātās izvēlēs.
Patika, kā un ko teica skolas direktors.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X