27. jūlijā kopā nāca Dailes teātra radošais kolektīvs, lai intensīvi mēģinātu gan izrādes, kuras piedzīvoja pirmizrādes bez publikas, gan gatavotos septiņu koncertu ciklam „Dailes Kanons”.

Augusta un septembra vakaros Dailes dārzā būs iespēja klātienē piedzīvot kādu no septiņām koncertcikla programmām - Olgas Dreģes un pianista un komponista Edgara Cīruļa savienību, kas šī gada jubilāra Imanta Kalniņa mūzikas pavadībā ar Broņislavas Martuževas dzeju ļaus ielūkoties Latgales un cilvēka mūža līkločos. Juri Bartkeviču, Ievu Segliņu un izaicinošo, muzikāli spilgto un idejās ekstrēmo komponistu Platonu Buravicki kanonā apvienos klavieru improvizācijas, Jāņa Rokpeļņa dzeja un Janas Jacukas horeogrāfija. Juris Strenga ar Jāni Šipkēvicu tiksies caur Frīdriha Nīčes “Tā runāja Zaratustra”. Lilita Ozoliņa Montas Kromas dzejā un izcilā pianista Reiņa Zariņa atskaņotās klaviermūzikas pavadībā dosies jaunrades procesa meklējumos un pētīs mākslinieka attiecības ar savu mākslas darbu. Zentas Mauriņas dzejai un modernajai klaviermūzikai pievērsīsies Lidija Pupure un pianiste Agnese Egliņa. Rēzija Kalniņa komponista un pianista Vestarda Šimkus klaviermūzikas pavadījumā piedāvās iepazīt savas mammas Helgas Dancbergas iecienītākos dzejoļus. “Dailes Kanons” ciklu noslēgs atkalredzēšanās ar Raimondu Paulu, Ausmu Kantāni, Ilzi Ķuzuli-Skrastiņu un Vizmas Belševicas “Visi koki Dieva doti”.

Koncertcikla “Dailes Kanons” idejas autors ir Viesturs Kairišs, scenogrāfe – Ieva Jurjāne, kostīmu māksliniece – Ilze Vītoliņa, muzikālais konsultants – Juris Vaivods, dramaturģijas konsultante – Justīne Kļava.

Studijā tikāmies ar Dailes teātra aktrisēm Lilitu Ozoliņu un Lidiju Pupuri.