Mainot "Lattelecom" zīmolu uz "tet", uzņēmums pārskatījis savu stratēģiju, raidījumā "Labrīt" norāda "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Viņš gan neatklāja, cik nosaukuma maiņa izmaksās. Uzņēmumam būs divi pamatvirzienu zīmoli - "tet" būs atpazīstams kā tehnoloģiju zīmols, bet "Helio" kā izklaides zīmols. Līdz ar nosaukumu maiņu mainīsies arī paša uzņēmuma darba organizācija un turpmākā attīstība.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X