Otro gadu ilgst strīds starp iedzīvotājiem un tiesībsargu vienā pusē un politiķiem un moto un auto trašu saimniekiem otrā par to, vai likumdevējam bija tiesības trasēs ļaut uzvesties skaļāk. Un, kamēr juristi strīdas, trases uz nebēdu gāzē.

Līdz ar siltumu un pirmajiem pērkoniem nu pavisam pārliecinoši pavasaris sācies arī praktiski, ne tikai jau labu laiku turpinās kalendārā. Tikmēr daudz skaļāk par pērkona dārdiem sezona jau kopš aprīļa rit vairākās sporta trasēs. Šī būs otrā vasara, kad dzīvojamo ēku ieskautajās mototrasēs varēs gāzēt skaļāk nekā iepriekš, jo valdība izšķīrās iet sportisku un uzņēmēju pavadā, nevis stāvēt sabiedrības veselības sardzē. Taču nav arī tā, ka kopš pretrunīgās trokšņu līmeņu palielināšanas šajā ziņā būtu iestājusies nolemtība. Ir sāktas vairākas tiesvedības, mierīgie cīnās pret skaļajiem, bet likumdevējs, acīmredzot nojaušot nelāgas beigas, jau pasteidzies trokšņotājiem pielāgot arī citus normatīvus.