Tā dēvēto ātro kredītu reklāmas kopš šīs vasaras sabiedriskajos medijos jūs vairs neredzat un nedzirdat. Likuma ierobežojumi, kas stājās spēkā, nosaka, ka šīs reklāmas aizliegts izsūtīt arī e-pastos un rādīt komercmedijos. Vai tā tiešām ir? “Re:Baltica” vienu vakaru paskatījās televīzijas kanālu STV un stundas laikā saskaitīja sešas reklāmas.
Inga Spriņģe kopā ar kolēģēm no pētnieciskās žurnālistikas centra “Re:Baltica” speciāli Latvijas Radio izpētīja, kā tas iespējams, ka tā dēvēto ātro kredītu reklāmas ir aizliegtas, bet vienlaikus internets un komercmediji ir pilni ar tām?
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X