Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Bizness ar galveno mērķi - risināt sabiedrībai svarīgu problēmu, radot produktus un pakalpojumus ar augstu sociālo pievienoto vērtību, tā ir sociālā uzņēmuma definīcija, bet par to, kādas ir sociālās uzņēmējdarbības iespējas Latvijā, kur rast idejas, un kur atbalstu, par to raidījumā. Sarunā piedalās - sociālā uzņēmējdarbības akseleratora 'New Door' vadītāja Diāna Lapkis, sociālā uzņēmuma un apģērbu zīmola OWA dibinātāja Natālija Jermolajeva un Latvijas Samariešu apvienības direktors Andris Bērziņš.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (4)
Kas motivē dibināt tieši sociālo uzņēmumu?
Vai to dibināt un vadīt ir vieglāk nekā parasto uzņēmumu?
Sociālos uzņēmējus motivē mērķis darīt kaut ko labu sabiedrībai un mainīt mūsu vidi, tomēr jāatceras, ka sociālais uzņēmējs ir uzņēmējs , kuram ir jāpelna. Sociālajā uzņēmumā nopelnītais netiek izmaksāts dividendēs, bet ieguldīts atpakaļ uzņēmuma mērķu sasniegšanai un tālākai attīstībai.
Dibinot jebkuru uzņēmumu sociālo vai parastu SIA vai Akciju sabiedrību, jābūt Biznesa plānam un skaidram mērķim un vīzijai. Ir jāstrādā jebkurā gadījumā, un katrs uzņēmējs izvēlas cik laika viņš vēlas veltīt sava mērķa sasniegšanai, tādēļ nav iespējams pateikt, kas ir vieglāk. Grūti būs vienmēr, bet pēc tam būs gandarījums par sasniegto :) .
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X