Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Kāda klausītāja, kas dzīvo Rīgā daudzdzīvokļu mājā, mēnesī patērē apmēram pusotru kubikmetru ūdens, kas nāk no mājas ūdensapgādes sistēmas. Kompensējot sistēmas ūdens zudumus, kundzei jāmaksā vēl par pieciem kubikmetriem. Jautājums, kur pazūd ūdens? Vai vispār ir atbilde uz šo jautājumu un risinājums šai problēmai, raidījumā Kā labāk dzīvot vērtē Patērētāju tiesību aizsardzības centra Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vadītājs Nilss Sproģis, Rīgas Tehniskās universitātes Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas institūta direktors Egīls Dzelzītis un Rīgas ūdens pārstāvis Artūrs Mucenieks.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (3)
Tā faktiski ir krāpšana, jo ūdens nemaz netiek patērēts, vienkārši, kad ūdens tiek tecināts – skaitītājs griežas, bet kad spiediens ūdens krānā samazinās, ūdens attek atpakaļ - skaitītājs atkal griežas, un tā parādās ūdens starpība par ūdeni, kurš nemaz nav patērēts. Valstī būtu jānosaka noteikumi, kuri paredzētu ieviest tādus skaitītāju, kuri negriežas, kad ūdens mazā spiediena dēļ attek atpakaļ sistēmā.
Šobrīd tā ir legāla iedzīvotāju krāpšana, lai ūdens piegādātāji iegūtu lielāku peļņu.
Nebūtu slikti, ja kāds aktīvs cilvēks ierosinātu parakstu vākšanu, lai saeima pievērstos šīs problēmas risināšanai! Tāpat vajadzētu pievērsties siltumu piegādātājiem, kuri prasa iedzīvotājiem maksāt, par tā saucamajiem dvieļu žāvētājiem , ūdens recirkulāciju, un velns viņu zina ko, lai tikai varētu pelnīt naudu par izdomātiem pakalpojumiem!
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X