Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Diskusijas, kas izvērsušās sociālajos tīklos par mediju darbu un kuru atskaņas dzirdam arī Brīvajā mikrofonā, pēdējās nedēļas ir kļuvušas ļoti asas. Jāni Domburs portālā LSM.lv izveidoja raidījuma Kas notiek Latvijā? speciālizlaidumu, politiķi izteica savu neapmierinātību ar žurnālistu darbu. Vērojot raidījumu, radās pārliecība, ka nepieciešama atsevišķa saruna par to, kas vispār ir sabiedriskais medijs un kādas sabiedrībai ir iespējas ietekmēt žurnālistus. Žurnālisti saņem nodokļu maksātāju naudu, tātad sabiedrība ir tā, "kas pasūta mūziku", un ja sabiedrība pasūta, sabiedrībai jābūt iespējai to ietekmēt. Vai ir atšķirība starp sabiedrību un valsti, vai ir atšķirība starp sabiedrisko un valsts mediju, kā žurnālistiku vispār var ietekmēt, jautājumi, uz kuriem meklējam atbildes raidījumā. Krustpunktā diskutē Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes locekle Sanita Upleja-Jēgermane, Vidzemes augstskolas asociētais profesors Jānis Buholcs, Rīgas Stradiņa universitātes Politikas zinātnes katedras vadītājs, politologs un sociālais antropologs Mārtiņš Daugulis un mediju eksperte Gunta Līdaka.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (5)
Tik trula mediju cilvēku pašapmierinātība, manipulēšana un pat atklāti meli nedod pilnīgi nekādas cerības, ka šajā valstī kaut jel kas varētu mainīties uz labo pusi.
Korupcija, nodokļu naudas izšķērdēšana, valsts amatpersonu, ierēdņu un politiķu nesodāmība un tam visam sekojošā sabiedrības neticība un neuzticība valstij tomēr pirmkārt veidojas mediju kontrolē.
Mediji ir tie, kuri izvēlas, par kuriem korumpantiem ziņot, par kuriem klusēt, par kuriem melot. Mediji - šī vārda visplašākajā nozīmē izvēlas, kā veidot , vai Rudušas Ritas vārdiem runājot, kā briedināt sabiedrisko domu. Ja mēs šausminamies par naidu, dusmām, neiecietību sabiedrībā, tad vistiešākajā mērā pirmkārt, atbildība jāuzņemas medijiem un žurnālistiem. Un uz to ir vismazākās cerības. Diemžēl.
Kari tiek izkaroti ne jau tikai frontēs...
Ja nesabiedriskos neklausās, neskatās, tiem krītas reitingi, nav peļņas no reklāmas.
Bet sabiedriskos uztur valsts kopš iziešanas no reklāmas tirgus: kamēr pūš vēlamo stabuli, tikmēr nauda nāk.
....
Mediji ir tie, kas mēdās,
Blēdiji ir tie, kas blēdās!
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X