Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Vēlēšanas ir noslēgušās, un mēs Krustpunktā atkal ķeramies pie ikdienas problēmām, par kurām diskutēsim un meklēsim risinājumus. Šodien mēs pievēršamies Rīgai un tam, kā samazināt transporta plūsmu galvaspilsētas centrā. Ne tik sen pavīdēja ziņa, ka Rīgas varas gaiteņos tiek apspriesta iespēja ieviest iebraukšanas maksu galvaspilsētas vēsturiskajā centrā. Oficiāli šāda lēmuma nav, toties ir izsludināts iepirkums par satiksmes uzraudzības punktu izveidi pilsētā. Tikmēr mēs gribam apspriest, kā vēl var atslogot pilsētu no transporta, vienlaikus saglabājot tās pieejamību un pievilcību? Kādos gadījumos iebraukšanas maksa būtu attaisnojama? Un būtisks aspekts – kā Rīgu no pieejamības viedokļa ietekmēs dzelzceļa "Rail Baltica" būvniecība un darbība. Par to visu spriežam kopā ar studijas viesiem. Tie ir:
Rīgas domes izpilddirektors Juris Radzēvičs, pilsētplānotājs un sociālantropologs Viesturs Celmiņš, uzņēmuma „Vides konsultāciju birojs” vadītājs Sigits Dudurs un organizācijas „Pilsēta cilvēkiem” pārstāvis, arhitekts Oto Ozols.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (14)
Izturību Otto Ozolam un pārējiem aktīvistiem.
Un skaitās Rīgas pilsētas izpildirektors? Kauns nav tādam glupam cilvēkam tādu amatu piešķirt, un pašam Radzēvičam, nav kauns strādāt darba, kuru viņs ne izprot, ne zin, ne interesējas?
Apaļa nulle! Sen tādiem liekēžiem būtu jābūt ārā no tā krēsla.
Melo vārda galā, Rīgas domē ir bardaks, tas ir fakts, lēmumi tiek pieņemti aizkulisēs, un neviens neko nezin. Pretīgs zagļu un meļu kantoris tā RD ir!
Var jau kritizēt Rīgas Domes Satiksmes departamentu, varētu zlabot sabiedriskā transporta maršrutu tīklu un laikus, un savienojumus, bet - es eju kājām un lietoju Rīgā tikai sabiedrisko transportu, un visur nokļūstu ērti un laikā.
Un tas tiešām ir jautājums par domāšanu un dzīvesveidu - sakārtojiet sevi un savu laiku, un tad būs mazāk problēmu.
Pasaules pieredze rāda, ka gaisa kvalitāti nav iespējams uzlabot neierobežojot automašīnu izmantošanu.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X