Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Krustpunktā uzmanības lokā šoreiz Latvijas Pasts un tā sniegtie pakalpojumi. Izvaicājam Latvijas Pasta valdes priekšsēdētāju Mārci Vilcānu. Kopā ar raidījuma vadītāju jautājumus uzdod ziņu aģentūras LETA žurnālists Krišs Kairis un portāla "Latvijas Vēstnesis" žurnāliste Inese Helmane.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (7)
Mums vajag pasta nodaļās atkal atvērt iespēju atvērt pensiju uzkrāšanas kontu ,krājkontu uz noteiktu laiku ,lai LVP būtu līdzekļi ar ko atīstīties ,nauda kalpotu LV attīstības interesēm ,ne ārzemju banku interesēm un to mītnes zemju tautām.
Izdevējs - Piedod, bet jāraksta Tev pa taisno, jo no kolēģiem informācija, ka par šo jau ir ziņots bet diemžēl uzlabojumu īsti nav - vai pastāv kāda iespēja, tomēr (izdevuma nosaukums) šajā adresē (Sporta iela) piegādāt un to darīt kā noteikts grafikos un vispār? Jo tur nav runa par to ka kavē - tur nepiegādā vispār un tas ir regulāri. Vai var lūdzu kādu atpakaļ informāciju ko varu klientam pateikt.
LP atbilde - Labu dienu! Šajā adresē nav pasta kastes, viss tiek atdots administratoram, visi izdevumi vienā sainī.
Izdevējs - es saprotu, bet man sniedz info., ka tajā sainī (izdevuma nosaukums) bieži nav.
LP atbilde - Nezinu, piegādes punkts saka, ka ir! Lai uzliek savu pasta kasti, tad tajā liksim un nebūs problēmu!
Kā lai es kontrolēju, ja viss tiek nodots vienā sainī, kāds paņem un aiznes – cilvēku daudz…
Izdevējs - foto derēs?
LP atbilde - Kāds foto? Es nesaprotu – visa saiņa foto, pastnieks ieved saini un atdod!
Izdevējs - foto/video vienalga no tā ka atpako un tur nav mūsu produkts - jo kaut kā jāatrisina. Patreiz no visa sanāk ka LP nepiegādā mūsu produktu un kaut kā nu tas jāatrisina. Tad ja būs foto Lp vienreiz akcentēs to reklamāciju jeb jātaisa video reportāža lai nofiksētu - kā labāk.
LP atbilde - Mums preses izdevumi ir jāpiegādā uz Pasta kasti.
Sakiet lūdzu, vai jūsuprāt (LP valdes loceklim adresēts jautājums) tas ir labs LP klientu serviss, un kā risināt problēmas (proti tās norokot), no LP skatu punkta un vai plānā kādreiz to uzlabot (jo piemēru ir daudz arī ar pasta kastēm)? Papildus - saņemam dažādus komunikācijas materiālus, kā LP ievieš vienu vai citu pasmarku un cik tas ir jauki utt., tomēr vai nebūtu lietderīgāk novirzīt resursus kvalitatīvam servisam un LP personām, kas reāli dara darbu?
cik sads sutijums izmaksatu Latvija latvijas pasta?
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X