Tūrisma nozarei un biznesam pēdējie divi gadi nav bijuši tie vieglākie, bet nākotne, lai gan grūti prognozējama, var nest jaunas iespējas un ne tikai šai nozarei. Interesējamies arī, vai vērts ieguldīt Lietuvas uzņēmumā "Kauno Energija".

Drīz gadu mija un uz pandēmijas dzimšanas dienas tortes varēs likt jau divas sveces. Šaubos, ka to varētu svinēt tūrisma nozare, kura pamatoti ir starp tām nozarēm, kas visvairāk zaudējušas pandēmijas laikā. Tikko parādās kāds gaismas stariņš tuneļa galā, tā atkal ir klāt jauns vilnis, jauni ierobežojumi un viss ir vēl sliktāk. To parāda arī oficiālā statistika šī gada pirmajos trīs ceturkšņos: Latvijas viesnīcās nakšņoja aptuveni viens miljons viesu, kas ir par piektdaļu mazāk nekā pērn un vairāk nekā uz pusi mazāk nekā 2019.gadā, turklāt viesnīcās tie uzturējās uz pusi īsāku laiku nekā pirms diviem gadiem.

 Vietējie un arī tuvāko kaimiņvalstu tūristi ir bijuši kā tāds reanimācijas dzīvības uzturēšanas aparāts nozarei. Bet nav jau svarīgi, kas ir bijis, būtiskāk ir saprast – ko darīt nākotnē. LIAA organizētājā Latvijas Tūrisma forumā Utrehtas universitātes Sociālās psiholoģijas nodaļas lektors, biznesa strateģis Timons De Jangs paredz, ka tūrisma nozarei gaidāmas lieliskas iespējas, to skaidri parāda aptaujas, kurās cilvēkiem vaicā – ko darīsiet pēc pandēmijas? Pirmā atbilde ir -socializēšos, tikšos ar cilvēkiem, apkampieni, skūpsti, ballītes. Bet otra, tik pat bieža atbilde ir - CEĻOŠU!