Atšķirīgi viedokļi par vakcināciju, Covid bīstamību un citiem aspektiem ir radījuši virkni jaunu iemeslu, lai skolā rastos mobings. Lai arī skolu vadītāji uzskata, ka Covid temati skolēniem jau sāk apnikt, tomēr tas nenozīmē, ka Covid tematos balstīts mobings skolēnu starpā un pat pret pedogogiem, nenotiek.

Jaunāko klašu skolēniem atšķirīga ir vecāku izvēle – vakcinēties vai nē. Vecāko klašu skolēniem jau ir atšķirīgi uzskati par to vai vakcinēties pašiem. Tad vēl jautājums par masku nozīmi, varbūt valdības darbu un ekspertu uzticamību vai Covid bīstamību un esamību kā tādu. Šie ir jautājumi, kuri ir aktuāli skolās un līdz ar Covid pandēmiju pievienojušies tiem tematiem, kuru dēļ klasēs var tikt piedzīvots mobings.

Latvijas Skolu psihologu asociācijas valdes locekle Sanita Mende gan skaidro – nešķiet, ka tā būtu ārkārtīgi izplatīta problēma, taču viņas pieredze liecina – nevar noteikt kopēju tendenci jo katra jaunieša reakcija ir ļoti atšķirīga.

Pusaudžu un jauniešu psihoterapijas centra vadītājs Nils Sakss Konstantinovs uzskata, ka primāri mobinga situāciju risināšanā būtu jāiesaistās skolu vadība, jo pētījumi rāda, ka tieši skolu vadība nosaka, kāda būs skolās atmosfēra.