"Ieviņ, tev taču ir tik foršas bildes! Kad tu beigsi reiz viņas bojāt?" Tā bojājot ierasto viņš atklāj īstu mākslu un sevi tajā. Par tagadni pusmūžā šī vakara saruna ar fotogrāfu, mākslinieku Ati Ieviņu.

Fotogrāfs, tekstilmākslinieks un grafiķis Atis Ieviņš dzimis Talsu pusē, vēlāk ar ģimeni pārcēlies uz Mālpili. Mācījies Rīgas lietišķās mākslas vidusskolas dekoratoru nodaļā, pēc tam dažādas eksperimentālas glezniecības un foto tehnikas izmēģinājis, dienējot padomju armijā Rīgā sakarnieku pulkā un pildot tur mākslinieka, pastnieka un fotogrāfa pienākumus. Tālāk studējis Latvijas Mākslas akadēmijas Tekstilmākslas nodaļā pie profesora Rūdolfa Heimrāta.

Strādājis kā fotoreportieris žurnālos “Pionieris”, “Padomju Latvijas Sieviete”, “Skola un Ģimene”, “Meža Dzīve” un laikrakstā “Neatkarīgā Rīta Avīze”. Fotogrāfijās fiksējis Andra Grīnberga grupas performances, kopā ar mākslinieku Aldoni Kluci radījis fotosietspiedes darbus, veidojis izstādes ar Georgu Barkānu, iemūžinājis Miervalža Poļa performanci “Bronzas cilvēks”. Piedalījies stājgrafikas un plakātu kopskatēs Latvijā un ārvalstīs, nozīmīgākās solo un grupu izstādes bijušas Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā, izstāžu zālē “Arsenāls”, Rīgas Mākslas telpā, Latvijas Nacionālajā teātrī, Ojāra Vācieša memoriālajā muzejā, Rīgas Domē, Latvijas Fotogrāfijas muzejā, galerijās “Antonija”, “Birkenfelds” kopā ar gleznotāju Juri Zvirbuli un “Garāža” Maskavā, Krievijā. Mākslinieka sietspiedes atrodas Zimmerli mākslas muzejā Ņūbransvikā, ASV, darbi iekļauti topošā Latvijas Laikmetīgās Mākslas muzeja kolekcijā, Rīgā, kā arī atrodas Latvijas Nacionālā mākslas muzeja un Latvijas Mākslinieku savienības muzeja krājumā.

Šogad Atis Ieviņš nosvinējis 75 gadu jubileju, joprojām labprāt pārvietojas ar velosipēdu un turpina eksperimentus mākslā.