Visas iesaistītās puses aktīvi strādā, lai 2026. gadā pabeigtu jauno dzelzceļa līniju "Rail Baltica". Tomēr nekad pilnībā nevar izslēgt iespēju, ka projekts var gan kavēties, gan kļūt dārgāks. Tā pirmajā intervijā Latvijas Radio norāda jaunais kopuzņēmuma “RB Rail” izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Timo Rīhimaki. Viņš ir stājies amatā pēc iepriekšējās "Rail Baltica" projekta vadītājas Baibas Rubesas aiziešanas no amata īsi pirms viņas pilnvaru termiņa beigām.
Rīhimaki uzskata, ka jaunā dzelzceļa līnija pavērs daudz iespēju gan uzņēmējiem, gan ceļotājiem. Turklāt pārvietošanās ar vilcienu ir arī videi draudzīgākais ceļošanas veids.
“Ja mēs paskatāmies no izmešu un vides aizsardzības viedokļa, tad parasti tiek uzskatīts, ka attālumus, kas ir mazāki par 500 km nevajadzētu lidot. Tādēļ šajā reģionā tas princips darbotos ļoti veiksmīgi. Kad dzelzceļš tiks pabeigts, tad reģionālo lidojumu skaits krietni saruks,” norāda Rīhimaki.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X