Viena no lietām, pie kā Latvijai jāstrādā, lai veicinātu investīcijas un eksportu, ir mērķtiecīgāka un koncentrētāka mārketinga stratēģija, uzskata investori un eksperti. Jautājums ir, kā Latvija sevi prezentē uz pasaules skatuves un ar ko piesaista uzmanību sev. Bet tuvākajā nākotnē arvien vairāk būs jādomā, kā risināt tā dēvēto vidējo ienākumu slazda problēmu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X