Sadrumstalotās īpašnieku struktūras dēļ trešdaļa veikalu pamet «top!» zīmolu, pircējiem arvien svarīgākā ir cena. Vēlme daudz operatīvāk pieņemt lēmumus - tas ir galvenais arguments, ar ko 70 veikalu aiziešanu no zīmola «top!» pamato jaundibinātā uzņēmuma «Latvian Retail Management» īpašnieki. Lielākoties Kurzemē un dažviet Latgalē nu veikalu izkārtnēs parādīsies nosaukums «Citro», un jaunie saimnieki pircējiem sola gan modernizēt tirgotavas, gan tajās vairāk iekļaut vietējos ražojumus.
Kādēļ veikalu īpašnieki maina zīmolus un vai mainās arī pircēju paradumi? Par to klausieties Edgara Kupča sagatavotajā ierakstā.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X