Šogad starptautiskajā lidostā „Rīga” par 4,6% audzis lidojumu skaits un par 10,7% - apkalpoto pasažieru skaits. Pasažieriem gan nākas samierināties ar garākām rindām, jo pirms 45 gadiem celtā lidostas ēka kļuvusi par mazu tik lielam pasažieru skaitam.

Starptautiskās lidostas Rīga valdes loceklis Artūrs Saveļjevs stāsta, ka arī pērn izaugsme lidostā turpinājās – pasažieru skaits Rīgas lidostā auga par 15,7%, bet apkalpoto kravu apjoms – par10,7%.

Arī Latvijas lidsabiedrībai „airBaltic” šis gads bijis veiksmīgs – tirgus daļa Rīgas lidostā sasniegusi 62%. Pirmajos trīs ceturkšņos par 22% palielinājies pārvadāto pasažieru skaits. Kompānija ceļotājus ved uz vairāk nekā 70 galamērķiem, un katru gadu nāk klāt vēl kāds jauns. Populārākie galamērķi ir Tallina, Viļņa, Stokholma un Maskava, kur var aizlidot pat piecas reizes dienā. „Air Baltic” valdes loceklis Vitolds Jakovļevs stāsta, ka aviokompānija turpina atjaunot gaisa floti.

Satiksmes ministrijas pārstāve Iveta Kancēna stāsta, ka turpmāko piecu gadu laikā lidostā plānots izbūvēt jaunu pasažieru termināli, kas spēs apkalpot 10 miljonus pasažieru gadā.

Starptautiskās lidostas Rīga valdes loceklis Artūrs Saveļjevs stāsta, ka lidostā top arī jauns kravu perons.

Tā kā jauno lidostas "Rīga" pasažieru termināli varētu pabeigt tikai 2023. gadā, lidot gribētājiem arī turpmākajos gados jārēķinās ar rindām. Būvniecības darbi noteikti ietekmēs arī pasažieru plūsmu.

Sižets tapis sadarbībā ar Latvijas Banku.