Pēc šīs krīzes medijiem jāmainās straujāk, bet valdībai un sabiedrībai jāsaprot, ka par kvalitatīvu saturu ir jāmaksā, norāda eksperti.

Valdība ir izšķīrusies mediju nozares ārkārtas atbalstam piešķirt 2,3 miljonus eiro, lai sabiedrību informētu par koronavīrusa aktualitātēm. Būtībā to var uztvert arī par dotāciju laikā, kad gan sabiedrisko, gan komerciālo mediju reklāmas ieņēmumi ir strauji kritušies ekonomikas sabremzēšanās dēļ. Mediji nokļuvuši pat savā ziņā paradoksālā situācijā, jo, informējot sabiedrību, tie varbūt strādā vairāk nekā līdz šim, taču naudu par to nedabū. Tāpēc šis pandēmijas laiks var kalpot arī kā paātrinātājs mediju pārmaiņu procesam, reizē liekot arī valdībai un sabiedrībai saprast, ka par jēdzīgu saturu kādam ir jāmaksā.