Vecāki bieži paļaujas, ka svarīgāko par veselību iemācīs skolā, savukārt no skolas puses jūtamas gaidas, ka svarīgāko informāciju bērns iegūs ģimenē un no vecākiem, bet ārsti šo situāciju vēro it kā no malas un ar bažām. Kā veicināt bērnu izpratni par veselību un veselīgu dzīvesveidu un kā šajā procesā varētu palīdzēt jauna Ekonomikas un kultūras augstskolas studentu un mediķu kopīgi radītā veselības pratības datorspēle sākumskolas bērniem "Veselībnieks” ar 450 ārstu un uztura speciālistu uzdotiem, lai mudinātu apgūt zināšanas par ķermeni, higiēnu un veselīgu dzīvesveidu. Vai šāda spēle var aizstāt veselības mācību skolā, kāda ir veselības tematikai atvēlētā informācija dažādos priekšmetos un cik pilnvērtīgu informāciju bērns par to var būt skolā un ģimenē. interesējamies Ģimenes studijā. Raidījuma viesi: ģimenes ārste Linda Šauriņa, “Skola2030” veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomas vadītāja Inese Bautre un Rīgas 49.vidusskolas sociālo zinātņu skolotāja Indra Lazdiņa. Viedokli par spēli izsaka skolēni un viņu vecāki.

"Spēle nav domāta kā alternatīva veselības mācībai, bet tā ir iespēja, kas rosina diskutēt, uzdot jautājumus, rast atbildes," skaidro Linda Šauriņa, kas piedalījusies tās izstrādē.

Indra Lazdiņa uzskata, ka pašus pamatus, kas katram bērnam jāzina par higiēnu, ir jāiemāca ģimenē, bet arī sākumskolas un pamatskolas klasēs sarunas par šiem jautājumiem aptver plašu spektru.

Ārste norāda, ka ir paaudze, kas izaugusi bez veselības mācības, skola saka, ka vecākiem jāiemāca, bet viņiem nav pamatzināšanu vai tās ir nepietiekamā līmenī, ko iedot bērniem. Situācija iet uz slikto pusi.