Pēdējos gados par preču un produktu iepakojumu lielākoties runā saistībā ar tā nonākšanu apkārtējā vidē. Nenoliedzami, plastmasas, papīra un stikla iepakojums veido lielu daļu sadzīves atkritumu. 2017. gadā vien Latvijā izlietotā papīra un kartona iepakojuma kopējais apjoms pārsniedza 19 tūkstošus tonnu, bet plastmasas iepakojuma kopapjoms – 46 tūkstošus tonnu. Tomēr iepakojums ir arī veids, kā preču un produktu ražotāji komunicē ar potenciālajiem pircējiem – informē, pievilina un arī maldina. Par to vairāk šajā raidījumā Īstenības izteiksme.

Sen pagājuši laiki, kad veikalu plauktos bija tikai viena vai dažu veidu piens, krējums, sviests, čipsi vai konfektes. Tagad pircēju acis vai žilbst no produktu pārbagātības.

Lielveikalu plauktos rindojas dārgāki un lētāki produkti. Netrūkst nedz globālo zīmolu, nedz vietējo ražotāju produkcijas. Steigā un burzmā itin viegli var kļūdīties, sevišķi, ja nav ierasts rūpīgi pētīt, ko liekam savos iepirkumu groziņos.