Pasūtiet “Artrovex” krēmu ar papildu atlaidi un uz visiem laikiem aizmirstiet par locītavu un mugurkaula problēmām. 78 gadus vecais Andris bija viens no daudzajiem, kas noticēja uzmācīgajām reklāmām internetā. Par brīnumlīdzekli samaksāja 39 eiro, taču solītā efekta nebija, un Andris pievērsās faktu pārbaudei. Viņš noskaidroja, ka uzņēmums melo un medicīnas profesori, kas reklāmās aicina pirkt šos un citus ārstniecības produktus, patiesībā ir izdomāti.

Raidījumā Īstenības izteiksme stāsts par meliem un mītiem, kurus šomēnes analizēja “Re:Baltica” žurnālisti faktu pārbaudes projektā “Re:Check”. Pētīja uzņēmumu, kas pelna miljonus, ar melīgām reklāmām pārdodot cilvēkiem pretsāpju līdzekļus un nekam nederīgus apavu ieliktņus. Pārbaudīja dažus mītus saistībā ar nākamā gada budžetu. Bet sākumā par to, kā radās panika par it kā paralizējošo nodokļu kāpumu automašīnām un cik tā ir pamatota.

Raidījuma autore - Evita Puriņa, pētnieciskās žurnālistikas centra “Re:Baltica” faktu pārbaudes projekta “Re:Check” redaktore