Kā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati, 53,8 procenti Latvijas iedzīvotāju izmanto internetu, lai iegādātos dažādas preces un pakalpojumus. Katru gadu iepirkšanās internetā nedaudz palielinās, un visaktīvāk e-komerciju izmanto iedzīvotāji vecumā no 16 līdz 34 gadiem. Cik populāra Latvijā ir pārtikas iegāde internetā un ko visbiežāk pērk?
Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis stāsta - lai arī Latvijā iepirkšanās internetā kļūst populārāka, Eiropas mērogā joprojām esam vienā no pēdējām vietām.
Interneta veikals Barbora.lv, kas darbojas visās Baltijas valstīs, ir interneta veikala e-Maxima turpinājums. Uzņēmuma pārstāve Liene Dupate-Ugule stāsta, ka pircēju interese par pārtikas iegādi internetā augusi pamazām, bet pērn apgrozījums audzis par 68%. Viņa vērtē, ka mainās cilvēku paradumi – viņi vairāk novērtē brīvo laiku un nevēlas to pavadīt rindās lielveikalā.
Rimi Latvia e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks stāsta, ka pircēji pasūtītās pārtikas preces var saņemt ne tikai mājās vai veikalā, bet arī automašīnā.
Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis uzsver – lai cilvēki pārtiku iegādātos internetā, svarīgas trīs lietas – sortiments, kvalitāte un cena.
Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka 46,2 % Latvijas iedzīvotāju pēdējā gada laikā nav veikuši pirkumus internetā, kā iemeslu minot pieradumu iepirkties klātienē.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X